Monopoly ofiarą internetowego szaleństwa na punkcie kotów
Nowym pionkiem w oryginalnej edycji popularnej planszówki został kot.
Propozycji było kilka, ale w sieci mógł być tylko jeden zwycięzca.
Na początku stycznia Hasbro postanowiło zorganizować internetowe referendum nad nowym pionkiem w Monopoly.
Chodziło o drobne odświeżenie, a przy okazji promocję nieśmiertelnej gry planszowej.
Głosować można było poprzez Facebooka, gdzie Monopoly ma ponad 10 mln fanów.
Producent przedstawił pięć propozycji: robota, helikopter, gitarę, pierścień i kota.
Wygraną kota właściwie nikt nie jest jakoś specjalnie zdziwiony. Internetowa fiksacja na punkcie mruczących futrzaków dała o sobie znać po raz kolejny. Zresztą w opisie nowego pionka możemy przeczytać, że kot był niegdyś wielbiony w różnych częściach świata, a dziś jest wielbiony właśnie w sieci. Na pewno dominuje w kategorii głównego bohatera internetowych memów, z kultowym nad Wisłą "Co ja paczę".
Wniosek?
Jeśli ktoś na poważnie myśli o organizowaniu wyborów przez internet, lepiej aby uwzględnił w nich czynnik kota...
Przegranym w facebook'owym referendum jest żelazko. Zastąpione przez kota znika z gry na dobre. Oficjalna prezentacja nowego pionka (z ang. token) odbyła się podczas telewizyjnego talk-show NBC Today.
A oto i polska wersja reklamy telewizyjna nowej gry Monopol
Wygląda fajnie, chyba spróbujemy z kotami ;)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
A co ty o tym myślisz?